Tålamodtålamodtålamod

Psykade ur när jag försökte lägga golv igår. Tålamod är inte min grej. Det var tvunget att vara på millimetern rätt för att det skulle gå ihop och varje gång man sågade en planka så blev det på millimetern FEL istället. Jag la mig raklång på rygg och lyssnade lite på musik, började om. Men nej, efter tre rader längst med köket gav jag upp. Gick in till E och sa att vi skulle byta uppgift. Så där stod jag, igen, och rep ner tapet! Han blev iaf klar med golvet i köket igår så det är nu det rum som ser mest respektabelt ut. Sovrummet är helt redo att målas och lägga golv i. Ingen av de sakerna känner jag är min specialité´ så jag överlåter det till "någon" annan. Vardagsrummet är redo att spacklas och hallen är redo att slipas för att sedan målas och lägga golv i. Jag tror jag ska ta och börja snickra ihop köklådor/möbler.

Bara man får in den där diskmaskinen....DÅ kommer jag aldrig mer ha några problem i livet...

Nu ska jag flyttpacka, igen. Fick ihop 1,5 låda igår, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0