miiiimiiiii

Sittter och klämmer ihop huden på mina ben för att se om jag fått celluliter än, nepp, ser fortfarande ut att vara lugnt där iaf. Tack mamma för de bra cellulitgenerna. Min mamma har de snyggaste benen i hela världen. It's true. Jag och Stephanie förklarade henne vad celluliter var för några dagar sedan och hon såg helt oförstående ut och tittade ner på sina bruna, smala, perfekta ben. Yeah, right. Som om en cellulit ens skulle få plats på dem! Anyway, det är ju inte värt att lägga energi på, man ska vara stolt över sin kropp oavsett om den har skavanker! :) Det är inget som inte kan lösas med hjälp av rätt ljus ;)

Jag sitter hos Emil med uppgiften att flyttpacka hans stuff. SÅ kul.. hm. Ska koka mig en kopp te och lyssna på bra musik så kommer det gå an. Sedan ska jag måla och lägga golv i sovrummet i den nya lägenheten! Det ska iaf bli lite mer spännande! Utmaningen antagen! Inte fan har jag lagt golv förut men vadå? Så svårt kan det ju inte vara!

Bye babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0