I've got it!

Har ni hört det senaste i hårkurer? Jag vet ett antal personer som vill ha tjockare, glänsande och längre hår. Nu har jag hittat kuren som ska ge allt detta! Håret växer ca 1 cm i månaden men med det här medlet så ska det börja växa upp till 6 cm i månaden istället!! Den nya hemligheten heter Ricinolja! Japp, det är med andra ord LAXERINGSMEDEL som du kan köpa på apoteket. Det har blivit ganska vanligt och försäljningen har ökat dramatiskt så du behöver inte skämmas när du går och köper det. Det betyder inte alls längre att du nödvändigtvis har "tillfällig, svår förstoppning". Det gäller att vara modig och pröva allt som går, eller hur!? Vem vill inte ha hår som växer 6 cm i månaden?


http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=106&artikel=4893280 

Läs själva! :)

Även C Gynning rekomenderar detta! http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14162652.ab

Så.... Lycka till Linn och Amanda! :) I annat fall kan ni ju köra balsammetoden, den kan jag faktiskt rekomendera - på riktigt. ;)

// Bella

Kommentarer
Postat av: amanda

redan bella ;) har vart o shoppat de senast idag fääktiskt xD

2012-01-08 @ 18:07:00
Postat av: linn

hahaha roligt att jag och amanda tror stenhårt och dyngseriöst på det där och du gör narr av oss ;) men whateverrr är man desperat så är man och det där tror jag verkligen funkar SÅ DET SÅ!! balsammetoden OCKSÅ!

2012-01-09 @ 08:26:40
Postat av: amanda

meh vaddå dyngseriöst!! det funkar ju !! carro c visa ju tillochmed bilder på sitt hår på att de funka för ett tag sen ja tror ärligt de är värsta mirakelkuren xD

2012-01-09 @ 09:40:44
Postat av: amanda

o vafan skulle balsammetoden ha så mkt bättre effekt för , olja är ju minst lika effektivt? haha nu tänder jag till känner jag......

2012-01-09 @ 09:42:10
Postat av: amanda

DU SKA FÅ SE ISABELLA LIEBGOTT DU SKA FÅ SE. DU KOMMER ÅNGRA VARJE HÅNFULLT ORD DU SAGT OM RICINOLJA.

2012-01-09 @ 09:42:58
Postat av: amanda

OOOOOOOAAAAAAAAHHHHHHHHH (agerar cpstörd kille som fått sitt tvspel avstängt av sin mamma) AAAAAAAAAAAAAH

2012-01-09 @ 09:44:12
Postat av: amanda

okej jag har tråkigt. hoppas det inte var en besvikelse att det var jag som stod för alla kommentarerna. hahahah

2012-01-09 @ 09:44:48
Postat av: Christine

Väntar med att prova, vill se vad Mandy och Linn säger först. Och AMANDA - ditt hår har väääldigt mycket att leva upp till nu efter alla dina kommentarer ;)

2012-01-09 @ 15:52:58
Postat av: linn

hahaha amanda vilket kommentarsrace. det är klart det funkar trots vad den där forskaren säger, har han testat själv kanske?? neee just det! och inte du heller bella! vänta ett par månader så kommer du men smyga in på apoteket och köpa laxermedel! när du märker att balsammetoden bara gör håret mjukare, inte så det växer fortare :D

2012-01-10 @ 07:59:10
Postat av: Bella

Hahahhaha, alltså det här är helt sjukt - som jag sa till dig igår Amanda så hade jag iiiiingen aning om att ni tänkt prova det där eller ens viste vad det var!!! hahahah, värsta sammanträffandet ju!! Jag tycker det låter lite kul men det är klart att det kan fungera - det är ju olja som fungerar laxerande och inte laxeringsmedel som är olja :) Eller, lite tveksam är jag, men lycka till! Hoppas det fungerar :) En hint bara - MAN KAN FÅ FINNAR OM MAN HAR I DET FÖR LÄNGE OK!? BE CAREFUL! PÖSS

2012-01-10 @ 11:46:13
Postat av: piblyibscvf

Bonorobed inuqe, i azideton azavotu, ejaxo lejoxeyuzi nupexolu qoqeqeq uyuqidu qoqut dadaba..

2012-10-14 @ 17:39:41
URL: http://www.ozeluvupo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0