Jobbhelg

Idag har jag jobbat 8-15, har "bara" sex dagar kvar med samma tider framför mig innan jag får hela två dagar ledigt, precis som alla andra. Men jag jobbar ju BARA 80% så det är ju i princip INGENTING. Det är i alla fall så alla tycker. Jag tycker fan inte man ska jobba så jääävla mycket. hehe, jo jag vet att man måste för annars kollapsar samhällen och alla blir knarkare och rånare och idioter och hjärnstlöa och sedan dör de, eller nått i den stilen. De som har asroliga jobb kan väl jobba lite extra för alla de där arma själarna som sitter fast på jobb de hatar. Å andra sidan får man ju skylla sig själv lite. Jag är jättenöjd med mitt skitjobb, tyker det är trevliga människor och helt hanterbart jobb i förhållande till sin lön. Jag ska ju inte vara där för alltid. Jag ska ta mig vidare. Apropå att ta sig vidare så är det inget jag tänker börja med precis just nu för...Jag är aptrött OCH tycker redan att det känns som att film och mysa ner sig i sängen är aktuellt. Känns ändå inte som något värt att leva för om man ändå ska upp kl halv sju i morgon kan man ju inte göra ngt kul ikväll ändå. Ingen idé att peppa upp sig, göra sig fiiin och lalla runt. Jag är mysig! Haha, nae jag är ju knappast tjejen som "lever för att festa". Men när jag väl gör det är det ordentligt, som nästa helg. DÅ ska jag (vi) festa. Bara så att NI vet. Då är det den 25 = massor med folk och jag hoppashoppas det är Bonbon. Nu ska jag dra mig, förlåt för mig flummiga inlägg med åsikter som inte alls kommer fram rätt och belyser saker helt fel och får mig att framstå som något jag inte är. Hö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0