Tredje dagen. Jäklar,

vilket satans flyt jag hade igår! Altt gick enligt planerna. Arbetsintervjun kändes bra och jag blev nöjd med klippnngen. Istället för att ha håret klippt som i ett V så valde jag att klippa rakt av och det blev riktigt snyggt. Hon blev dock tvungen att klippa bort nästan en dm för det var så slitet! Jag tycker att jag har aldelles för torrt hår så att jag jämt får tovor i det, framför allt i underhåret. Jag har haft en "jättebra" inpackning som jag fått rekomenderad men helt ärligt tycker jag knappast att jag märker någon skillnad! Börjar tro att allt det där med dyra hårprodukter hit och dit bara är bullshit! Kan lika gärna använda Eldorado o får samma effekt...
Körningen idag gick jättebra, eller det går automatiskt "bra" om jag lyckas köra utan att krocka, döda ngn mm och därmed "jättebra" om jag dessutom tycker att jag haft kontroll över bilden och att jag inte körde på någon inte bara berodde på tur.. ;D. Mehe, i vilket fall, jag körde lite inne i stan, för första gången(!). Nu när det känns som jag snabbt som attans börjar lära mig att köra bil så känns det mer och mer som att jag ligger efter med teorin. Det är slutfikat och slut-träffakompisar, jag måste kötta teori och göra test efter test på datorn! I morgon ska jag satan sitta heeela dagen och bara råplugga. Jag ska även sätta mig och läsa i boken nu någon timma. Ikväll blir det att dra till Erika en sväng och umgås lite, det var tydligen någon som heter Tereck från USA där också, jag håller fortfarande på att fundera på om det är en tjej eller kille med det namnet? I have nooo idea!

// Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0