LÖÖÖÖÖN

Idag har jag jobbat 7-16 OCH fått en välförtjänt fetinglön från Augustis arbete! Klockan är nu 17.49 och jag har än så länge hunnit med att duscha, sminka mig och fota mig... Jag gör det inte så ofta! Bara när jag känner mig snygg... öhöhö. I vilket fall, jag har inte ätit så mycket idag så idag är en sådan dag - snyggisdag. Jaja, det ska inte ha någon koppling egentligen men hay, jag hymlar inte här. En tjockisdag är ALLTID en fuldag. De går hand i hand. Det vet varenda tjej som är mån om sitt utseende. Sedan att jag är världens PROmatsexgodiskakortårta-människa (råka jag få med ngt olämpligt där någonstanns?) spelar ingen roll. Jag känner mig ändå inte så FESTLIG när jag har smockat i mig mat för tre och efterrätt för fem pers. I vilket fall, för att återgå till... MIG. Idag har JAG druckit typ åtta koppar kaffe och två koppar te. Har en antydan till svullen hals, känns konstigt när man sväljer ni vet = början till förkylning men det har inte gått så långt än så länge så med lite sömn kanske jag kan finta den och slippa! Ikväll har jag inga planer, jag ska fortsätta umgås osunt mycket med Emil. Mae, jag är inte bitter! Jag vill träffa mina kära vänner hemskt mycket men... Amandas mobil ligger i en kohage, Linn pluggar och de femtioelva andra är bara allmänt borta! Fungerar på att... BOWLA! (Linns idé!)Vad säger ni? Jag suger på det och kommer med all säkerhet bli på dåligt humör när jag kommer sist och klotet ständigt hamnar i rännan men vad tusan, med er är ju ALLT kul! :)






Tyvärr, blev inte så bra bilder även fast jag va så jäva snygg... :/ Shit happens!

Trevlig helg

// Isabella

Kommentarer
Postat av: Anonym

Isabella du e bara för gullig ju o riktigt söt :)

2011-09-24 @ 18:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0