Buppi was here!


Sitter på Emils kontor för att plugga körkortsteori och till högskoleprovet. Så fort Emil gick så drog jag till mig hans mac och satte på musik... samt hittade camen. Mannen som sitter och jobbar i kontoret bredvid har tittat på mig lite konstigt vid ett par tillfällen. Men det kan ju vara för att jag snuskar mig lite, med mig själv. Vilket i och för sig kan se lite konstigt ut när jag tänker efter...


Det börjde med en oskuldsfull puss . . .

...


Aja som ni förstår ser det här helt sjukt ut om man tänker att jag sitter själv på ett kontor o vinklar huvuder konstigt och slickar ut i luften...



Jag har nog lekt klart nu...
Jag har gjort min hitils största kortbetalning idag! 11 500 kr är bara borta, POFF!! Jag fick MASSA med böcker som det står konstiga saker som "oljetryckslampa", "understyrning" och "väjningsplikt" i! Det här ska bli så KUL!

Nu sneglar han lite åt mitt håll igen... Jag ska ta och se koncentrerad och proffsig ut ett tag så att han tror att jag är "som alla andra".

// Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0