Beställa klipptid

Ringde tidigare idag för att boka klippning...

Jag:
Hejhej, jag skulle vilja boka en klippningstid.
Frisör: Javisst, vilken dag passar?
Jag: Så snart som möjligt faktiskt!
Frisör: Kan du komma om tio minuter?
Jag: Nej inte riktigt så snart...
Frisör: Hehe, hm, tisdag kl 13?
Jag: Ja, det ska gå bra!
Frisör: Då måste jag bara ha ditt namn och telefonnummer.
Jag: Isabella...
Frisör: Jag tyckte väl att jag kände igen dig... Är det du som är blond och svinsnygg?
Jag: Ja, precis, det är jag!
Frisör: Ja men då vet jag ju!
Jag: Heh.. I vilket fall, mitt telefonnummer är ----------, nu har du mitt nummer också!
Frisör: Perfekt, då ses vi på tisdag då!
Jag: Absolut, tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja men Isabella :) frisörn har ju inte mer än rätt ju helt enkelt ;)

2011-09-24 @ 18:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0