27 september 9:14, andra dagen.

Har precis avnjutit en rostad macka med två skivor ost ihop med Emil. Åh, tacka gud för maten på vårat bord. (Mitt bort egentligen eftersom vi är hos mig, eller ae, mamma och pappas bord då iofs.). I vilket fall, jag ska ta och fixa i ordning mig lite snabbt här nu för sedan är det dags för min andra körlektion. Hade min första igår då jag mest tränade på krypkörning och backning, kände mig som ett pucko vid vissa tillfällen men tror att jag kommer bli bättre ganska fort. Jag har inte riktigt än insett hur intensivt och mycket det kommer blir med körningen. Men det är såhär jag valt att lägga upp det, jag vill ha mitt körkort nu nu nu! Får väl räkna med att det dröjer två till tre veckor till beroende på om jag behöver lägga till lite lektioner osv. Saken är ju den att jag inte har någon möjlighet att köra hemma så det här blir en liten utmaning! Varje dag, måndag-fredag i två veckor har jag inplanerad körlektion mellan 10:00-11:25, med andra ord en dubbellektion. Klockan 12:00 idag ska jag vara på arbetsintervju på -----, kl 13:00 har jag tid hos frissan (det är hög tid att kapa av alla två-delade toppar!), kl 14:00 ska jag möta Christine och kl 17:15 ska jag vara tillbaka på körskolan för teorilektion! Låter som jag har fullt upp! Jag är så glad att jag ens har något att göra kan jag säga! Om jag blir klar med mitt körkort och fortfarande står utan något ordentligt jobb så kommer jag nog att börja få lite panik. Än så länge har jag liksom jobb 3,5 timmar en gång i veckan... Det är inget att hurra över direkt!
Nu är det dags att dra!



// Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0