19 September


I förrgår hade jag shorts och ballerinaskor på mig. Det var lite kallt men kändes ändå bra för att vara mitten av September. Vad fan hände? Det var väl sommar vi skulle få? Jag har ju förfan inte hunnit bada i varken lilla gransjön, böksjön eller lillsjön än... Jag har faktiskt inte badat en enda gång vilket aldrig hänt förut. I och för sig har jag aldrig jobbat så mycket som den här sommaren någon gång förut heller. Just nu söker jag massa jobb, det gör ju knappast något att få fler än ett erbjudande och alternativ. Jag gillar alternativ... Fick precis på mailen att jag inte kommer få jobba på Glitter i Hageby i alla fall, jag kanske inte var söt nog? Eller så var det körkortet.... Apropå körkort så påbörjar jag min intensivkurs om exakt en vecka! Är laddad och får lite pirr i magen av att tänka på det, ska bli svinkul. För att spinna vidare på det här med att köra så var det exakt vad jag gjorde igår - JAG KÖRDE MOTORCROSS! Hellyaeah! Det var svinkul! Jag dog inte och ramlade inte... förutom när jag stod still då för crossen är för tung för att jag själv ska kunna hålla upp den... haha! Den var även för hög så någon fick hålla i den när jag klev upp (som på en häst typ, kasta över benet... jag har ridit en gång i mitt liv typ, det är svintråkigt och hästar är opålitliga djur som är stora o guppar när man sitter på den, goda på mackan dock. Väldigt vackra att se på (inte när det är på mackan utan när de lever) det går inte att förneka. Riktigt fina djur. O goda. Som gris typ. Grisar är söta. Fast jag föredrar ju iofs vegetariskt... gud nu spinner jag iväg-->). Apropå spinner så spann inte hjulen under mig helt okontrollerat, jag tyckte jag hade koll, pröva att växla gjorde jag också! For iväg som ett jävla skott, fort som fan enligt mig. Ljudet av motorn aphögt men skapar ju den rätta känslan!

Igår kväll jobbade jag, det ska jag göra på fredag också 7-16. Annars är det ganksa lugnt med planer här! Är lite nervös inför att det är så jäkla mycket teori jag ska plugga in. Känns som jag ska ta o fortsätta läsa i boken här på kontoret. Emil är..  någonstanns, möte. Det är lite som när föräldrarna går hemifrån o man kan skruva upp musiken, sjunga, prata högt med sig själv och se precis så allmänt konstigt ut som man får lust att göra ibland, framför en cam t.ex. Ae, jag ska fortsätta LÄRA MIG MASSOR och SÖKA JOBB här! :)

Life's good.



// Isabella

Kommentarer
Postat av: linn

jora, när ingen ser då suger jag på tummen :) haha ne hade en av mina många "snyggdagar" och kände verkligen att jag ville ta en snygg bild! ja skrattyoga it is!

2011-09-22 @ 23:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0