Jag drömmer drömmar...

Jag sitter och pluggar teori, lite ångestladdat för att jag inte pluggat på två dagar! Viste ni att när man bogserar en annan bil får man bara köra i 30 km/h... Ne det viste jag inte heller för tre minuter sedan! Jag har målat naglarna, ekonomimålat alltså, (= bara fyllt i där nagellacket hade lossnat i kanterna) plattat håret, sminkar klart mig, ätit frukost med det obligatoriska goda gröna teét och packat till Stockholm. Jag och Emil åker dit idag för att träffa en kompis till honom och kommer hem på lördagkväll. Tror vi är hemma runt sju-åttatiden. Då blire en kvällsfika! :) Jag har körlektion om 40 minuter och jag tror att vi ska göra vänstersväng på landsväg idag. Har blivit grymt blåst på körlektioner=pengar men det gör väl inte såå mycket, pengar får man ju alltid mer! Ae det känns även det, en ångest över hur mycket mitt körkort kommer att kosta mig, äckligt mycket! Det är det negativa med att inte köra hemma, det blir extra dyrt. Jag har ju bara kört på körskolan. Vi har ju ändå en automat så det känns inte värt att gå massa kurs och skit för det. Gud jag hoppas jag får körkort inom närmaste månaden iaf! Det borde jag fan få! Om jag sköter mig.... Ae jag ska plugga vidare. Är lite knappt om tid sedan, slutar körlektionen 12.10 och sedan ska jag hinna luncha med Stephanie och befinna mig på resecentrum vid 13.10 för bussen går då! :)

Have a nice day folks!

// Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0