Halkan idag!

Om 1,5 timma ska jag iväg på halkan! Jag är fan lite nervös! Egentligen vet jag inte riktigt vad jag är nervös inför, för meningen är ju liksom att man ska pröva på att inte ha full kontroll över bilen... Alltså det håller på mellan 10.40-14.40, vad fan ska vi göra i fyra jäkla timmar? Är det inte bara köra en gång, få lite info o sedan vara klar? Eller möjligtvis i omvänd ordning... wellwell.

I lördags hade jag gått upp vid halv sju på morgonen för andra dagen i rad, jobbat 8-16 och sedan var jag barnvakt i ett par timmar efter det innan jag fick stressa iväg till Linn för lite tjejmiddag + RobbanoAdde och sedan dra ut på krogen vid tolv. Vi hade riktigt trevligt, dock blev jag så sjukt jäkla trött när jag började dricka så vid kl halv två pallade jag inte mer och drog hem. Jag behövde VERKLIGEN sova, haha. Den här jäkla intensivkursen gör mig trött! Jag hoppas de andra hade galet kul på Puls i alla fall! Jag är sugen på att festa, i Stockholm! Eller utomlands! Men det får väl vänta i ett år till... jäkla skit! Jag som ville komma iväg utomland med i kompisar i sommar. Så blev det helt plötsligt höst. Skithöst.

Nu måste jag plugga teori! Ångestångestångest!

// Isabella

Kommentarer
Postat av: Christine

Vi kör partyresa nästa år, nästa sommar då jäävlar! Är galet pepp på det, fortf depp över att det körde ihop sig den här sommaren. Hösten kan ta sig..

2011-10-06 @ 19:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0