Såhär träffade jag min framtida man!

Det var en solig sommardag. Jag var ute och promenerade med min far i centrala London, England. Vi gick in i ett stort hus som såg spännande ut och där, under en spotlight så stod han. MIN FRAMTIDA MAKE. Jag har inte velat visa några bilder på oss tillsammans än så länge för jag är rädd att det kan väcka vissa starka reaktioner då det är en ganska stor åldersskillnad mellan oss. Vi kommer ju även från olika områden med olika bakgrund och så olika erfarenheter. Det finns så mycket i hans liv som han upplevt och jag inte har. Han har varit med om SÅ mycket mer än mig!! Inte nog med detta så är han "aningen" välkänd i många kretsar och har ett högt anseende. Jag är fortfarande osäker på om kan anpassa mig till hans liv. Vem tror ni att det kan vara?

// Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0