P-P-Petter

Igår efter jobbet gick jag, Moa (som faktiskt fyllde 18!! Grattis igen!) och Stephanie till trappan där Djungelklubben höll i partyt och Petter uppträdde. Han var ju på torget i industriområdet innan men jag hann inte se det pga jobb och blev jättesur tills jag fick reda på att han senare samma kväll skulle till djungelklubben! Så dit drog jag med Stephanie och Moa vid halv tolv tiden. Vi stannade till strax efter två, då var jag så jäkla trött att jag bara inte orkade vara kvar längre, skulle ju upp och jobba kl nio idag också så det var väl lika bra :) Petter var i alla fall grym att se, äntligen! Har missat honom massa ggr tidigare då han varit i Norrköping. Dock, det är helt annat att se honom live mot om man hör på CD. Uppträdandet var väl mer för att se honom och hans sätt än att lyssna på musiken för tekniken var inte på topp och med fyra rappande killar på scenen blev det något grötigt och lät inte lika snyggt som om man lyssnar på låtarna på CD ;).



Idag har jag än så länge bara jobbat, det var lugnt idag så fick till och med gå lite tidigare :) När jag kom hem slocknade jag direkt och sov i en timme tills Emil ringde. Sitter nu och väntar in Christine som också slutade jobbet nyss och ska komma till stan för att ta en fika med mig :) Är grymt sugen på en ischai på Espresso house!!!



PÖSS
// Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0