Bosses fil

Jag frågade precis mamma och pappa som satt vid köksbordet och åt...
"Alltså...Har vi åkt i Bosses fil någon gång?" Varpå jag fick ett asgarv och teorier om att jag måste ha inflammation på fler än ett ställe...
Men saken är den att, jag har ju fan ett, ja, i alla fall vad jag trodde var ett minne av att vi stod i en lång bilkö från eller till Smögen när jag var liten och att filen bredvid var helt tom och att det i asfalten stod "BOSSES FIL". Att pappa blev sur efter ett tag och så struntade han i det och svängde in på den filen så att vi åkte förbi alla i bilkön bredvid och så vinkade vi och skrattade åt dem som stod där som fån när man lika gärna kunde "fuska lite" och svänga över på Bosses fil. Så jag berättade om det här för mamma och pappas varpå, ja, de asgarva åt mig igen o sa att de möjligtvis skämtat om det någon gång när jag var liten. Det måste betyda att jag trodde på dem o återskapat ett minne som inte finns eller att jag helt enkelt har drömt det här och trott stenhårt på att det var ett minne. Helt sjukt. För i förrgår så satt jag i bilen med Tobbe och Emil och Emil sa att man "fasen skulle ha Bosses fil när det är så mycket trafik". Såklart jag fatta att han skämta men samtidigt så kom jag då på det där "minnet" jag har av Bosses fil som jag allt såg när jag var liten! Haha! Jag undrade hur det kunde vara en så välkänd fil så att alla visste om det och skämtade om det för att det var så konstigt.

Ja, jag är knäpp... Och jag kommer framöver ändå påstå att jag faktiskt har åkt i BOSSES FIL när jag var liten!



// Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0