"Vi ser helst att du är runt 20 år och har minst 10 års erfarenhet av branschen".

Så fort Emil och hans morgonpigghet är borta ur mitt liv så faller jag tillbaka på en sekund. Jag fick dra mig själv upp ur sängen i morse för att komma upp innan klockan blev halv tolv åtminstone. Yey! Idag ser schemat ut på följande vis:
NU - dammsuga hela lägenheten annars kommer pappa inte bli glad hehee
Göra mig i ordning
Gå till farmor och fika
Gå hem
Gå och träna på Nordic club med pappa
Göra mig i ordning på nytt
Åka till Olivias julfest
Jobba lite
Åka hem

Tada! O så är dagen över sedan och jag är en dag närmare att Emil kommer hem från sin töntiga enveckas-semester i Egypten som han fan kunde klarat sig utan! Haha, nerå, jag UNNAR HONOM DET! HAN ÄR VÄRD DET! Jag visste bara inte att en jäkla vecka kunde gå såhär långsamt. De senaste veckorna har liksom flimrat förbi i en blinkning och helt plötsligt så fort han försvinner så kryper tiden fram.

I morgon har jag träning och eventuellt personalmöte samt att träffa Jessica på schemat. På fredag, inget förutom träning då och en afterwork middag med mina kära föräldrar.

På fredag tror jag de skulle höra av sig från intervjun jag var på, tror inte jag får jobbet pga min icke-erfarenhet men man kan ju alltid hoppas =) Det är ett evigt problem det där, hur ska jag kunna få erfarenhet om ingen vill anställa mig för att de bara vill ha folk som redan har erfarenhet? Klassiskt, "Vi ser helst att du är runt 20 år och har minst 10 års erfarenhet av branschen". Haha!
Nu ska jag göra lite nytta! Något min kära far många gånger pratar om att jag borde...Göra nytta. Fint, fint!

// Isabella

Kommentarer
Postat av: amanda

DIN TOFFEL ! Hahah du som aldrig skulle bli en pojkvänsdyrkare .... aaah hahahhaää

2011-12-07 @ 13:24:54
Postat av: Bella

Hahahahahah Amandaaa, jag tofflar bara LIIIITE! TOFFLAR DIG TUSEN GÅNGER MER SÅ DET KAN INTE VARA SÅ FARLIGT, HAHAHA !!

2011-12-07 @ 22:42:17
Postat av: linn

det är enbart BRA för er att vara ifrån varandra lite,som jag sa idag ni har typ växt ihop dom senaste veckorna ;)

jaja see you tomorrow at the personal möte work mate! <3

2011-12-07 @ 23:04:26
Postat av: Christine

Håller med Linn till 100% !!! We miss our OWN SJÄLVSTÄNDIGA Bella, hehe. Saknar dig, long time no seen (alltså en vecka utan att ha träffat dig anser jag vara väääldigt långt! Alltså fan nu lät jag ju som du med Emil men det var inte så jag menade. Menar bara att vi inte umgås varje dag så man får ta tillvara på tillfällena ;) )

2011-12-10 @ 13:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0