Som vällagrad ost ungefär.. =)

Doh, jag är hungrig, får man gå o köpa snabbmat såhär dags eller är det supertrashigt? Om det bara inte vore så satans kallt ute så skulle jag sticka direkt. Jag kom precis på vad jag vill köpa i julklapp till Emil men presenten är så jäkla dyr, det går väl hitta ett något billigare alternativ men det är liksom inte fullt lika coolt så. I morgon ska jag komma upp tidigt OCH sova ut på samma gång, med andra ord tänker jag att jag kan gå upp vid kl nio-tio och sedan göra mig i ordning fort och dra till stan. Tänkte köpa lite julklappar till tjejernas julklappspel samt kolla efter lite andra julklappar. Det är verkligen knepigt att köpa julklappar när man inga pengar har ;) Jag ska inte ta i så mycket i år utan hålla summan nere så gott det går. Det jag köper av är liksom min lilla summa sparpengar. Jag tror att man får lönen lite tidigare innan jul har jag för mig och trots att det inte blir en stor lön så skulle jag vilja ha den till mitt förfogande också. Jag ska i allafall köpa julklapp till mamma, pappa, Stephanie, Patricia, julklappsspelet och Emil. Det är ju säkert minst en 1000 kr som ryker där! Om jag då lyckas hålla det nere så pass. Men ska jag hålla nere kostnaderna så kan jag ju inte köpa den där presenten till Emil som faktiskt skulle vara såå himla kul att få ge.

Nu sitter jag i vardagsrummet o ser halvt på TV, halvt skriver blogg samt förtär Aladdinasken som vi assistener fick i julklapp av företaget. Borde vara mat dock. Inte så nyttigt! Fasen, det fick mig komma på att jag måste hinna träna i morgon också.. De tre senaste dagarna har jag haft så sjukt mycket för mig av ngn anledning och där jag haft en glugg att planera in träning har det hela tiden blivit så att det jag gjorde innan drog ut på tiden så att jag inte hann. Som idag, skulle träna efter personalmötet som jag räknade med skulle ta 30-60 min men kom inte därifrån först än efter två timmar så jag hann helt enkelt inte! Har varit hos David och firat honom, han fyller 28 år idag. Vet ni att fast än det är åtta år mellan mig och den äldsta i syskonskaran, Adrian, och sex år mellan mig och Stephanie så är vi alla ihop med en respektive som är född 1983! Det är i alla fall enkelt att hålla reda på vad alla fyller! Det är lite som att jag, lillasyster, ville vara lika cool som mina äldre syskon som är ihop med 83:or och härmar dem ;D Haha. Jag lovar, det är inte så! 1983 är helt enkelt en jääävligt fin årgång! :D

// Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0