No honey, no sleep

Nu har jag precis suttit och titta genom helgens vimmelbilder och fått andas ut, puh, jag har inte fastnat på någon, thank god! Som vanligt när jag ser på Puls vimmelbilder slår samma tanke mig, VAD TUSAN KOMMER ALLA KINESER IFRÅN!? Jag ser fan inte en enda kines eller japan när jag är på Puls men ALLTID på vimmelbilderna man tittar på i efterhand så kan man tro att de är från någon Puls i Asien!! Dyker de bara upp från ingenstans? Jag menar jag ser väldigt sällan kineser på stan också i Norrköping? Alltså absolut inget mot kineser nu, det är bara den grejen att de är med på tusen bilder i stora sällskap av vänner  men jag ser dem aldrig när jag är där!! Så reagerar jag också på hur folk i allmänhet ser ut på vimmelbilder, jag kan tänka mig att 80% av de som hamnar på bild ångrar sig i efterhand! ;) Inte så konstigt egentligen, man blir sällan bra på bild om man druckit något lite starkare ;) DÄREMOT, Linn och Christine, ni blev jättesöta, jag lovar!! Men folk som (som t.ex jag från ett par hosthostvimmelbilder från Puls) sträcker ut tungan och håller på o slickar på saker/varandra och kysser och äcklar sig, det ser liksom bara hemskt ut på bild i efterhand! OM man mot förmodan hamnar framför en kamera är den stora hemligheter för att lyckas att INTE göra en överdådig min, enl en själv i det läget ska det känns som att man bara ser heeelt neutral ut i ansiktet, så kanske man lyckas se normal ut. Det är i alla fall så jag tänker. Har man druckit lite så är det liksom inte lika lätt att hålla reda på smilbanden och ansiktets alla muskler för att kunna skapa den där perfekta fotominen/partyminen som vi alla har, då är det lika bra att försöka köra på säkra kort och se lite.. hm, lugn ut istället, hahaa! Bra där har ni fått moster Buppis vimmelbildstips! :) Visst är det kul att se folk släppa loss och ha kul men det är inte kul att hitta en bild på sig själv när man trodde man skulle se glad, lössläppt, cool och fräsch ut men så ser man ett dräggfyllo som halvt ramlar och är svettig och dreglar på någon typ. Alltså det är ju just det där när alkohol är inblandat så blir det sällan som man tänkt sig! :)

Idag har jag förövrig en riktig TRÅKDAG. Jag skulle egentligen iväg på en jobbgrej men det blev inställt så nu har jag bara 3,5 timmas jobb ikväll att... Se fram emot. Jag borde dra och träna eftersom att jag skippade det igår och satt o käkade med Tommy på Texas Longhorn i två timmar istället men jag har liksom lust att gå på pass och det finns ju inga såhär dags. Jättedålig ursäkt, I know. Men jag har ju trots allt tränat fyra dagar i rad och tog ledigt bara igår... fan det betyder ju bara att jag måste träna idag. Jaja!

Bilderna Linn la ut igår (?) var så fiina så jag lånade dem och slänger ut dem här med! :)


Iihh, mitt körkort!!!

Den här bilden måste jag bara säga är så jävla rolig, det kan inte vara lång tid efter att jag gått men ni har liksom dragit till er ett par främmande killar som ni ställer er och poserar med som att de vorde era pojkvänner eller några ni känns för alltid, det ser bara så himla kul ut om man vet att det bara var två som råkade passera förbi er och fastna i erat nät! hahahah!

Åh, Christines jäkla dragkedja på skon som bara inte ville gå igen!! haha!

Nu ska jag ta och laga lite mat! Jag måste ju bli bättre på det!! :)

// Bella

Kommentarer
Postat av: linn

Haha jag bara sitter och ler här när jag läser och alla minnen kommer upp :D Det där tipset om vimmelbilder ska jag ta åt mig, jag lyckas alltid göra ett stelt fult fake-smile,eller ocksp en dräggig pussmin, ska satsa på det där med neutralt ansiktsuttryck nästa gång ;)

2011-12-06 @ 14:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0