lördag hela veckan

Satan vilket dag det blev. Jag lyckades med mitt uppdrag, julklapp till Patricia, David och till julklappsspelet är avklarat! Blev supernöjd med dem alla :) Efter det blev det en snabbfika med Amanda och sedan följde hon med mig mamma, pappa och Stephanie när jag lämnade av m o p på julmiddag. Jag förlorade min köra-en-kompis-oskuld. Efter att vi lämnat av Stephanie körde vi vidare ut till Amanda varpå hon, när vi kom fram, kom på att hon glömt hemnyckeln så det var bara köra tillbaka in till stan. Det gjorde ju dock inte så mycket då jag inte ballar ur för o köra runt i en BMW automat. Helt. Klockren. :D. Shit vilken tur det blev alltså, vi var lite överallt. Bland annat tyckte vi att det var dags att jag även förlorade min Mcdrive-oskuld för Amanda funderade på hur folk lyckades komma så nära luckorna utan att köra in i väggen vilket jag då ville pröva om jag kunde undvika ;) Det kunde jag som tur var så vi beställde fnittrande våra hamburgare och Amanda "O en glass!" "Vad kommer det kosta??" "Jag har tre kronor till, vi har råd!". Hahah. Vi körde även en sväng till Christine, så att hon fick n paus från pluggandet och körde henne ett varv runt kvarteret. Sedan blev det typ dagt att hämta mina föräldrar igen! Det var jävla kul iaf, jag borde få pris för min parkering, öh, eller inte ;)

Time to go! Som jag längtat!!! :D

// Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0