Julmiddag med jobbet

Bra, där fick jag in 6 timmar till i arbetstid den här månaden, jag behöver det. Jag och min ekonomi. Bara för att Amanda kommenterade att jag blivit en TOFFEL i mitt förra inlägg så ska jag spela cool hela det här inlägget. Så ni vet. Jag var förresten på jobb-julfest precis och det var jättetrevligt att träffa kollegor och brukare. Jag ba flörtade järnet med massa killar för I don't care liksom, han tofflar MIG så jävla mycket så han skulle aldrig VÅGA bli arg på mig ändå. Han ba är i Egypten men HEY, jag är ute o RULLAR HATT ändå. Rullar som fään! Det är sådan SEMESTER för MIG när han är bortrest, njuter i fulla drag varje dag. HAN saknar ju MIG massor men vadå det är ju inte mitt problem? Det är så SKÖNT o sova sjäälv o breda ut sig. Han kan ju vara lite jobbig ibland när han ska hänga efter mig ÖVERALLT och jag liksom behöver lite ME-TIME o känner liksom, HEY dude, give me some space! I vilket fall så får jag väl se om vi ska ses när han kommer hem, det är ju liksom inte som att jag kommer o SPRINGA in i hans famn o TOFFLA MIG sådär. Det är bara töntar till tjejer som håller på så. INTE JAG! Jag vill liksom inte smutsa ner mig, han är ju säkert lite äcklig som har suttit på ett flyg flera timmar o så.

Gud även om det här är ett skämt så får jag ångest för jag känner mig så elak.

Jag är känslomässigt hård och kall, jag behöver liksom inte honom egentligen utan skulle ju likväl kunna dejta en... ehh, aa, katt eller hund typ. Samma grej. Ah, i vilket fall så är jag ju VERKLIGEN ingen TOFFEL. Det skulle bara vara heeeelt fel. INTE JAG liksom. tsss, du måste skämta liksom, ha- ha- ha, så kul.  Jag har min laddare med mig, akta dig.

Hejdå nu ska jag sova för lite oväntat sådär ska jag jobba i morgon kl 08.00-12-00, sedan ska jag till min gamla skola och hälsa på vid kl 13.00 och så vare personalmöte kl 15.30 och sedan träning och sedan fira David kl 18.30. Full fart! :)

I MISS MA MAN!! Ocoolt, men sant! =)

Funderar på o sätta lite lösenord på min blogg för jag känner att.. hehe. he . he

// Isabella

Kommentarer
Postat av: amanda

hahahah ! elak mot mig eller han? om du tog det väldigt hårt får jag klargöra att det var inte så jätteseriöst menat. bara lite. när du typ inte svarar i telefon samt kommer försent osv eftersom du är med emil.. TRUE STORY.. men jag skulle också sakna min bf om han vart borta i en vecka, KONSTIGT VORE DET ANNARS!

2011-12-08 @ 12:57:20
Postat av: linn

gumman det här va toffligt om något, hahaha :D men vi gillar dig ändå :)

2011-12-08 @ 23:21:20
Postat av: Bella

Jag tofflar er om någon!

2011-12-09 @ 12:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0