Julklappsköp

Idag ska jag och Stephanie till stan och köpa lite julklappar ihop. Jag var ju där en sväng igår också men jag fastnade självklart med att pröva underkläder till mig själv. Som en del fått erfara är det en flera timmar lång process av noga övervägande för mig... Dock kan det kankse bli lite lättare att förstå om jag säger att jag prövar BH:ar i 1000 kr klassen och inte för typ 200 kr på HM. Sådant fungerar inte för mig! ;) Ja.. samt då att jag har extremt svårt att bestämma mig och vill pröva allt som är snyggt när jag ändå är på plats. Idag ska jag i alla fall få julklapp till David, Patricia och julklappsspelet avklarat. Vid klockan fem ska jag sedan skjutsa mamma och pappa till julmiddagen, såvida det inte är vinterväglag. Jag har inte tittat ut genom fönstret än idag så nej jag vet inte vad det är för väder. Jag hoppas faktiskt på lite snö snart, det är ju ändå rätt så mysigt att ha det till jul samt att det gör det lite ljusare ute. Det börjar kännas konstigt kalt för att vara snart mitten på December.

Det här blir en riktigt lugn helg för mig, igår satt jag hemma hos mina föräldrar efter att ha ätit rådjurssadel och potatisklyftor på Highlander Inn. Vi såg på Idol och någon skräckfilm sedan, jag bakade negerbollar... Första gången på flera år och jag kom på varför jag undvikit det... grojs under naglarna, blä! Gott blev det i alla fall! Istället för att rulla dem, just för att undvika det jag nyss nämnde, så använde jag en sked o klicka ner dem i pärlsocker o sedan, klart! Haha! Vuxenversionen..

Nu är det dags att göra sig i ordning!

// Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0