Fredag 9 December 2011

Idag har jag inte så mycket inplanerat alls tack o lov! Jag skulle ha träffat Jessica men stackarn har blivit förkyld så de blir inget tyvärr. I eftermiddag ska jag träna med pappa och ikväll sedan ska jag på afterwork med.... Mina föräldrar. Min syster skratta åt mig igår för det. Vadå? Bara för att jag har bra kontakt med mina föräldrar och gärna går ut o käkar med dem! Hahah... "Min pappa är min bästa vän".. haha. Han är till och med med mig och mina kompisar när vi ska köra gokart lliksom... INGET fel i det! ;D Jag sov jättelänge idag, dels för att jag behövde det och dels för att jag drömmer så mycket kul att jag inte vill vakna, så jag gör inte det. Det är ju som att se på film typ... Okej nu blir jag utskälld här för att jag inte satt på någon tvätt så det är bäst att jag sticker.. hehe. Åh det är så trevligt att bo hemma.... En dag vartannat år hade varit trevligt i alla fall :)

// Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0