14 December 2011 08:46


Jag hade världens mysigaste Luciamorgon igår. Helt enligt vår tradition, lussebullar, pepparkakor, frukost, glögg och thé fanns på bordet. Såklart också massor med tända ljus. Så såg vi på Lucia på TV2 som är mellan 7-8. Superdupermysigt! Idag är jag uppe med tuppen(Emil), han, Emil alltså, skulle till IKEA och köpa nytt kök men jag är hemma. Det är ju inte väldigt vanligt att jag är uppe såhär dags, jag är fortfarande inne i min sova-till-tolv-minst-svacka som jag återföll i när Emil var i Egypten förra veckan, så jag ska göra det bästa av vad jag har. Eller inte har, kom jag precis på, jag ska gåt till Coop och köpa risgrynsgröt. Det låter som något bra att starta dagen med. Så kan jag ju alltid hoppas att Amanda behagar svara på mitt sms snart så vi kan ses. Liksaså Christine. Jag tror jag ska köpa lite mer julklappar idag. Tänkte fixa de till mamma och pappa. Japp, de ska jag avklara idag. Sedan är det bara Stephanie och Emil kvar. De svåraste och dyraste skulle jag gissa att det blir då. Ni ser, även i julklappsköp sparar jag det klurigaste till sist. Jag lär väl köpa något dagen innan jul typ. Alltid ute i sista minuten. Alltid. Gör livet lite mer spännande, right? ;) Nu ska jag dra mig, börjar bli hungrig!!

// Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0